geramm!!

hahaha....nak thu x? ape yg di masok di sebalik geram 2? hahaha cite dye mcm nie biasalah hari isnin kan bersemagatlah ckit nak g sekolah kan pakai baju bersih,kemas,wangi2 mmmmm lame punnye tgu x dtg2 lak dye dh kol 7:20 dah x dtg2 juga last skali g call..lepas 2 lk dye kate "sya x g sekolah,dye kate dye dh bagi thu" dlm hati( bile mase lak dye bagithu aku y dye x g sekolah) aku kate lah 'mmm xpe lah" lepas 2 aq g kat bilik aku yes dye ada texts kat aku but time dye text kat aku..aku ada kat depen rumah n aku x masok2 pon dlm rumah....eeehhhh geram aku...baik x yah bayar je kat ko itu pun berkire juga ke bile anak ko x dtg aku ko x nk amik n hntr aku bile anak ko naik aku mak aku sggup hntr n amik ko walaupun aku x dtg sekolah pun....tgo lah tahon dpen aku dh dpt lesan motor aku x ada dye nak naik dgn ko lagi dh anak ko pun aku x nk bawak lah berat ko tahu x berat!!!!

No comments:

Post a Comment