just make me sad

knpe suke sgt buat sesowg 2 menagis....aku bkan nk pun belas kasihan dye pada kowg,aku x nk terhatian dye kowg,aku bkan kuli batak ko pun nk ikot ko g mne.... TOLONG LAH!!!! bile aku sowg2 aku nagis sebab kowg buat aku mcm nie....aku tahu aku bkan lah HOT,bkan pandai mne pun,x sesize dgn kowg,aku x berape kepala dye kowg....aku tahu aku just boleh kwan dgn owg sebodoh mcm aku,sehodoh mcm aku klu boleh lebih hodoh....aku just sabar n sabar kuat kan semagat terus kan idopan aku mcm dulu y x lupe sama kwan sendiri...aku x kisah aku ada lagi kawan y lebih pandai dye kowg.....setiap kali aku ckp dgn diri aku..aku akan nagis x thu knpe aku nk nagis pada hal aku x buat ape2 kat dye.....bile dowg x layan dye gedik2 dtg kat aku..aku terpakse buat muka biasa y dye penah tgo aku dulu padah hal dalam hati mcm nak x nk je kawan dgn dye
nty eiyan akan cite lagi pasal dye (x perlu tahu) smpai....................................x thu sampai bile lagi

No comments:

Post a Comment